hero background

שירות ותמיכה

אונו היא החברה היחידה בישראל שמספקת עמדות המבוססות על מערכות האוטומציה המתקדמות בעולם בשילוב טכנולוגיות בינה מלאכותית (AI) להתייעלות לוגיסטית!

שירות ותמיכה

לרשות לקוחותינו עומד מערך שירות מקצועי הפועל בכל רחבי הארץ. מערך השירות והתמיכה שלנו כולל צוות של טכנאי שטח מנוסים, טכנאי סדנה , טכנאי תמיכה טלפונית ומעבדה אלקטרונית. מערך השירות שלנו פועל בהתאם לסטנדרטים הגבוהים ביותר ומקפיד על מקצועיות ואיכות ציוד בלתי מתפשרת. למערך השירות תקן ISO9000

 

מחלקת השירות עומדת לרשותכם בטלפון:03-5500111
ו/או במייל support@ono.co.il

 

לרשותכם מאגר שאלות מקצועיות נפוצות שאספנו במשך הזמן שנשאלו ע”י לקוחותינו, אם יש ברשותכם שאלות נוספות מוזמנים ליצור עמנו קשר.

שאלות ותשובות

מה גודל הפריטים אותם ניתן לנפק בעמדות הלוגיסטיקר?
ניתן לנפק כמעט כל פריט, מהקטן ביותר (למשל אטמי אוזניים) ועד לפריטים הגדולים יותר מקופסת נעליים.
האם ניתן לנפק פריטים עדינים ושבירים?
כמובן. ניתן לנפק כמעט כל סוג של פריט - עדינים ושבירים, כבדים וקלים, גדולים וקטנים וכו'.
מהו טווח כיסוי השירות שלכם?
אנו נותנים שירות בכל הארץ, ממטולה ועד אילת.
מהי זמינות השירות שלכם?
אנו מתחייבים לשירות תוך 24 שעות מרגע הקריאה. במקרים רבים השירות ניתן כבר באותו היום.
האם ניתן לשלב בעמדות פריטים הדורשים קירור?
בהחלט כן. ניתן לשלב פריטים הדורשים קירור עד 4°C.
מהי שיטת הניפוק?
ניתן לנפק פריטים בכל השיטות: גיהוץ כרטיס עובד, כרטיסי קרבה, סריקת ברקוד, מסך מגע ועוד.
מהו גודל עמדת הניפוק?
גודל העמדה נקבע לפי כמות הפריטים אותם יש לנפק ובהתאם לדרישות הלקוח. טווח המידות נע החל ממכונה קטנה אחת ועד ל-7 מכונות גדולות המחוברות בניהן ומכילות עד כ-500 סוגי פריטים שונים.
מהי שיטת התקשורת של העמדות?
עמדות הניפוק יכולות לעבוד בתקשורת קווית או לחילופין בתקשורת אלחוטית על בסיס סלולר.
שיטת התקשורת נקבעת בהתאם לדרישות הלקוח והתשתיות המצויות באתר ההתקנה.
האם ניתן למתג את העמדות?
בהחלט. את כל העמדות ניתן למתג בעזרת מדבקות מיתוג.
המיתוג יכול להיעשות הן על דפנות המתכת של העמדות והן על קיר הזכוכית הקדמי.
האם העמדות האוטומטיות מיוצרות בארץ?
ישנן עמדות המיוצרות בארץ וישנן כאלה המיוצרות בארה"ב.
לאחר הייצור, מורכבים כל חלקי המערכת יחדיו, בהתאם לתכנון העמדה המיוצרת עבור הלקוח.
האם אתם עושים הדרכה לפני השימוש?
כמובן. בכל התקנה של עמדה חדשה אנו מעבירים הדרכה והדגמה מסודרת לכל המשתמשים הרלוונטיים.
לצד זאת, ישנם סרטוני הדרכה קצרים וברורים, בהם ניתן לצפות בכל עת.

בנוסף, במידה וישנו צורך בהדרכה נוספת בעתיד, ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו לתיאום הדרכה נוספת.
האם אתם מבצעים אינטגרציה למערכות ERP ועובדים מול מחלקת מערכות מידע?
כן, בוודאי. כלל נתוני הניפוק והמלאי מהעמדה מתעדכנים גם במערכות ה-ERP ועובדים מול מחלקת מערכות מידע של הלקוח.
האם אתם דואגים גם למלאי הציוד או מקשרים עם ספקי הציוד?
לא. אנו מספקים את עמדות הניפוק ולא את מלאי הציוד שבתוכן.
כל לקוח יכול, כמובן, לבחור אם לנהל את מלאי הציוד שלו באופן עצמאי או באמצעות ספקי ציוד.
כיצד ניתן לפנות לשירות הלקוחות ולתמיכה הטכנית?
בכל מקרה של תקלה ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו בטלפון או במייל.
במידת האפשר, נציג תמיכה ידריך את המשתמש בטלפון על מנת לפתור את התקלה באופן מיידי.
בשאר המקרים יישלח טכנאי תוך 24 שעות.
האם ניתן להתרשם מעמדות קיימות לפני שאחליט לרכוש עמדה בעצמי?
כמובן. במשרדינו ישנן עמדות עובדות מכל הסוגים לטובת התרשמות והדגמה חיה.
לקוח המעוניין לרכוש עמדה יכול לתאם ביקור.
מי הם הלקוחות שלכם?
מגוון הלקוחות הקיימים שלנו רחב וכולל חברות קטנות וגדולות בפריסה ארצית, כולל מפעלי תעשייה, משרדי הייטק, תעשיות ביטחוניות, משרדי ממשלה, שירותי חירום, חברות מזון ועוד.
האם מדובר במכירה, בליסינג או בשכירות?
הכל אפשרי - מכירה, ליסינג ושכירות.
נוחות הלקוח היא זו שקובעת את אופי העסקה.
כמה זמן אחריות אתם מספקים?
העמדה בשירות לכל החיים - הלקוח אף פעם לא לבד.
בהתחלה השירות יהיה תחת אחריות בחינם ובהמשך תחת הסכם שירות בתשלום.
האם ישנה תקופת ניסיון כדי לבדוק את ההתאמה והחיסכון?
כן, ישנה אופציה להתנסות זמנית טרם קבלת ההחלטה.
האם נדרשת תחזוקה שוטפת, ואם כן במה זה כרוך?
נדרשת תחזוקה שוטפת מועטה, אותה מבצעים הצוותים הטכניים שלנו, כחלק מהאחריות והסכם השירות. ללקוח מובטח שקט תמידי בכל הנוגע לטיפול הטכני בעמדה.
איך מחושב החיסכון שעמדת הניפוק מבטיחה?
מתוך ניסיון של שנים רבות, ביכולתנו לחשב מודל חיסכון צפוי עבור כל לקוח עתידי המתעניין בעמדת ניפוק.
את המודל אנו מחשבים מניסיוננו מול לקוחות אחרים באותו התחום / הענף ובהתאם לאופי החברה של הלקוח המתעניין.
מהם זמני האספקה של עמדות חדשות?
זמני האספקה נעים בין 10 ועד 60 יום ממועד ביצוע ההזמנה.
כל עמדה מתוכננת ומורכבת בהתאמה אישית בהתאם לצרכיו של כל לקוח, ולכן זמן האספקה משתנה בהתאם לזמינות המלאי ולמורכבות הפרויקט.
האם אתם מספקים עמדות ניפוק ושירות גם בחו"ל?
כן. לקוחות המעוניינים להשתמש בשירותינו במשרדיהם בחו"ל יכולים לעשות כן, בדיוק כמו בארץ.
בין לקוחותינו כיום ניתן למנות גם חברות בהודו, ארה"ב, רומניה, הפיליפינים ואוקראינה.

היתרונות שלנו

1

מובילות טכנולוגית ותפעולית

אונו מובילה את תחום עמדות האחסון והניפוק האוטומטיים מזה 30 שנה, ומקימה פרויקטים בהיקפים גדולים וקטנים כאחד, תוך הקפדה על איכות בלתי מתפשרת. הודות למגוון היכולות הטכנולוגיות הייחודיות שלנו לקוחותינו נהנים ממינימום מאמץ ומקסימום אפקטיביות בניהול מלאים ומשתמשים, אופטימיזציה של רצפת הייצור, ייעול של זמן העבודה וחיסכון מקסימלי בעלויות תפעול.
2

גמישות והתאמה לצורכי הלקוח

הפתרונות שלנו מותאמים לדרישות הלקוח ולצרכיו. ניתן להתאימם לניפוק של הפריטים הקטנים ביותר, כגון רכיבים אלקטרוניים ואמפולות, דרך פריטים בינוניים כגון כפפות, כבלים, ביגוד, מכלי ספריי ואביזרי מחשוב, ועד לפריטים גדולים וכבדים כגון מכלי שמן, מחשבים ומכלולים מורכבים. כמו כן קיימת אפשרות לבקרת טמפרטורה (קירור), אחסון פריטים כבדים במיוחד (עד 40 ק"ג) ועוד.
3

תמיכה, שירות ואחריות

כדי להבטיח המשך עבודה ורצף תפעולי ללא הפרעות,אונו מעמידה לרשותכם מערך שירות ותמיכה הפועל בכל רחבי הארץ באמצעות צוות טכנאי שטח מקצועיים המגיעים עד אליכם. בנוסף אנו מספקים מעבדת תיקונים למערכות אלקטרוניות וסדנת טיפולים מכאניים, ככל שנדרש.

צרו עימנו קשר

    צרו קשר ישירות למחלקות שלנו

    מכירות
    sales@ono.co.il
    תמיכה
    support@ono.co.il
    03-5500111