מהי שיטת הניפוק?
ניתן לנפק פריטים בכל השיטות: גיהוץ כרטיס עובד, כרטיסי קרבה, סריקת ברקוד, מסך מגע ועוד.
מהו גודל עמדת הניפוק?
גודל העמדה נקבע לפי כמות הפריטים אותם יש לנפק ובהתאם לדרישות הלקוח. טווח המידות נע החל ממכונה קטנה אחת ועד ל-7 מכונות גדולות המחוברות בניהן ומכילות עד כ-500 סוגי פריטים שונים.
מהי שיטת התקשורת של העמדות?
עמדות הניפוק יכולות לעבוד בתקשורת קווית או לחילופין בתקשורת אלחוטית על בסיס סלולר.
שיטת התקשורת נקבעת בהתאם לדרישות הלקוח והתשתיות המצויות באתר ההתקנה.
האם ניתן למתג את העמדות?
בהחלט. את כל העמדות ניתן למתג בעזרת מדבקות מיתוג.
המיתוג יכול להיעשות הן על דפנות המתכת של העמדות והן על קיר הזכוכית הקדמי.
האם אתם עושים הדרכה לפני השימוש?
כמובן. בכל התקנה של עמדה חדשה אנו מעבירים הדרכה והדגמה מסודרת לכל המשתמשים הרלוונטיים.
לצד זאת, ישנם סרטוני הדרכה קצרים וברורים, בהם ניתן לצפות בכל עת.
בנוסף, במידה וישנו צורך בהדרכה נוספת בעתיד, ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו לתיאום הדרכה נוספת.
כיצד ניתן לפנות לשירות הלקוחות ולתמיכה הטכנית?
בכל מקרה של תקלה ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו בטלפון או במייל.
במידת האפשר, נציג תמיכה ידריך את המשתמש בטלפון על מנת לפתור את התקלה באופן מיידי.
בשאר המקרים יישלח טכנאי תוך 24 שעות.
מי הם הלקוחות שלכם?
מגוון הלקוחות הקיימים שלנו רחב וכולל חברות קטנות וגדולות בפריסה ארצית, כולל מפעלי תעשייה, משרדי הייטק, תעשיות ביטחוניות, משרדי ממשלה, שירותי חירום, חברות מזון ועוד.
כמה זמן אחריות אתם מספקים?
העמדה בשירות לכל החיים - הלקוח אף פעם לא לבד.
בהתחלה השירות יהיה תחת אחריות בחינם ובהמשך תחת הסכם שירות בתשלום.
איך מחושב החיסכון שעמדת הניפוק מבטיחה?
מתוך ניסיון של שנים רבות, ביכולתנו לחשב מודל חיסכון צפוי עבור כל לקוח עתידי המתעניין בעמדת ניפוק.
את המודל אנו מחשבים מניסיוננו מול לקוחות אחרים באותו התחום / הענף ובהתאם לאופי החברה של הלקוח המתעניין.
מהם זמני האספקה של עמדות חדשות?
זמני האספקה נעים בין 10 ועד 60 יום ממועד ביצוע ההזמנה.
כל עמדה מתוכננת ומורכבת בהתאמה אישית בהתאם לצרכיו של כל לקוח, ולכן זמן האספקה משתנה בהתאם לזמינות המלאי ולמורכבות הפרויקט.